Helgens festligheter

Har haft helg hemma på kusten, en mycket trevlig helg dessutom! I lördags var jag och Adam på barnkalas och agerade lekledare. Min lilla kusin fyller snart 6år och hade kalas för 15 förskolekompisar. Det var som att vara på jobbet, ungefär... Men vi hade riktigt roligt! När kalaset var slut fick jag en försenad födelsedagspresent från mina kusintjejer, ett superfint armband! Blev så himla glad!  

Direkt efter kalaset åkte vi upp till Skee och hälsade på A och M som köpt hus! Ett superfint hus var det, lite längt efter den dag som en själv kan skaffa hus...

Vi träffade hur som helst ett helt gäng med människor hos A och M (flera som vi aldrig träffat förut) och vi grillade, drack vin och spelade kubb. Riktigt roligt och trevligt! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0