Som jag saknar den där dansen

Ledsen för att jag glömt bort bloggen och att här aldrig händer nått. Ska försöka bättra mig, lovar! 

Den senaste tiden har jag mest haft fullt upp med jobb. Det är mycket på jobbet, på både gott och ont. Det är en stor och ganska krävande barngrupp. För att inte tala om vissa krävande föräldrar... 

Jag saknar fortfarande mitt gamla jobb, å mina goa före detta kollegor och barn,  men tänker inte lika ofta på det nu längre. Jag tror att det är farligt att jämföra för mycket, så jag försöker låta bli... men det är svårt! 

Förra helgen åkte jag hem till Uddevalla och var ut och dansade hela lördagskvällen på Båberg, med bland annat bästis, mina kusiner och min morbror. Herre jävlar så roligt det var! Hade inte varit tråkigt om det var dans varje helg! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0