Finbesök och invigning!

Hade finbesök av Jessa i helgen! Vi hade en riktigt mysig och lugn helg, från början till slut och allt var sådär bra precis som det ska vara när man är med sin äldsta och bästa vän! ❤️

Vi åt pulled chicken tacos i fredags och slocknade sedan i soffan innan kl 22,  som de gamla tanter vi tydligen är. Vaknade sedan till och fick se utröstningen i let's dance innan vi på riktigt gick och la oss och somnade bums. 

Blev sedan frukost tidigt på lördag morgon och fräschade under förmiddagen till balkongen med nya gardiner. Är sååå nöjd! 

Vi drog sedan vidare till Mariebergsskogen och tog en runda på stan innan vi åkte för att provsmaka burgarna på Street Friends. De var absolut goda, men ingen super sensation kan jag tycka... Men helt solklart värda sitt pris på 90kr ändå! 

Eftermiddagen spenderades i tystnad, med var sin bok i var sitt hörn av soffan. Det är på riktigt världens bästa vänskap när man kan uppskatta varandras sällskap bara genom att sitta tysta med varandra! Under kvällen knaprade vi i oss chips, drack vin, snackade skit och såg på tv. Tummen upp! 

Söndagsmorgonen blev lika tidig som lördagsmorgonen och vi gjorde scones och avnjöt en kanonfrukost i solen på balkongen när klockan var 9. Lyckan var total, på alla sätt! 

Vi slog sedan ihjäl tiden genom att prata om allt och ingenting, måla naglar, spela spel och lyssna på dansband. Under eftermiddagen drog vi på oss lite mer anständiga kläder än pyjamas och drog ner på stan. Jag invigde min nya fina skinnjacka, snygg men svinkall så fort solen gick ner. Det straffar sig helt klart att klä sig snyggt... 

Vi avslutade helgen med att ta en glass på Carli och lunka bort till tågstationen. Jag längtar redan efter nästa gång jag får tillbringa helgen med min pärla. Då i hennes nya fina lägenhet! ❤️













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0