Saker man kan göra...

Vaknade med världens ondaste mage och efter tredje toabesöket på en timme misstänkte jag nån form av magsjuka... 

Sjukanmälde mig på jobbet och HATAR att det är så lång smittorisk på magsjuka så jag behöver va hemma resten av veckan för att säkert inte smitta ner dom 😭

Under eftermiddagen har magen börjat göra mindre ont och bubblar mest bara. Och jag känner mig typ friskt. Så det känns som att jag "skolkar" och jag får typ dåligt samvete, vilket bara är dumt! 

Saker man kan göra när man är sjuk fast ändå "rätt frisk" och som jag har gjort idag är:

1. Se på tv
2. Lyssna på musik
3. Skaffat Netflix-konto 
4. Deklarerat
5. Vikt tvätt
6. Organiserat Adams garderob

Och emellan dessa punkter har jag haft sjukt tråkigt! Hur ska jag klara två dagar till?! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0